VALTUUSTOVAALIT 17.–30.9.2014

11.7.2014

VALTUUSTOVAALIT 17.–30.9.2014

Puuliitossa käydään valtuustovaalit tulevana syksynä 17.–30.9 välisenä aikana postivaaleina. Vaalien tulosten perusteella valitaan liitolle uusi valtuusto, joka valitsee uuden hallituksen ja eri alojen jaostot seuraavalle 5-vuotiskaudelle. Tuleva valtuusto tulee valitsemaan liitolle myös puheenjohtajan.

Puuliiton valtuustovaaleihin osallistuu kaksi vaaliliittoa. Ne ovat Puuliiton nykyisen enemmistön vetämä Puu- ja erityisalojen yhteistyövaaliliitto ja vähemmistön Vahvasti jäsenten asialla -vaaliliitto.

Molempien vaaliliittojen ehdokkaina on oman osastomme väkeä ja on tärkeää äänestää näitä ehdokkaita. Osastomme sekä työpaikkamme koon perusteella äänemme on kuuluttava myös liiton toiminnassa.

Vahvasti jäsenten asialla – vaaliliiton ehdokkaita ovat osastostamme:

Tiia-Mari Härkänen, Stina Myllys, Juha Rautio ja Minna Repo

Puu- ja erityisalojen yhteistyövaaliliiton ehdokkaita ovat osastostamme:

Kare Kosonen ja Janne Naukkarinen

Puuliitto tulee arpomaan äänestäjien kesken 10 kpl 1000 € matkalahjakorttia äänestysaktiivisuuden lisäämiseksi. Lisäksi osastomme arpoo 500 € edestä rahapalkintoja äänestävien ammattiosastomme jäsenten kesken.

Lisää vaaleista voi katsoa liiton sivulta http://www.puuliitto.fi/vaalit