Järjestölliset toimet jatkuvat

5.10.2018

Teollisuusliitto koventaa järjestöllisiä toimia irtisanomissuojan puolustamiseksi

Teollisuusliiton hallitus on tänään pitämässään ylimääräisessä kokouksessa päättänyt, että liitto koventaa järjestöllisiä toimia irtisanomissuojan puolustamiseksi. Jatkotoimien yksityiskohdat ja niiden toteutusaikataulu ilmoitetaan myöhemmin.

Liitto vastustaa järjestöllisillä toimilla Sipilän hallituksen ajamaa irtisanomislakia, jolla heikennetään yksittäisen työntekijän irtisanomissuojaa pienissä yrityksissä.

Teollisuusliiton aikaisemmin julistama ylityökielto on edelleen toistaiseksi voimassa. Ylityökiellon päättymisestä tiedotetaan erikseen.

150 Teollisuusliiton työpaikkaa ja lähes 22 000 jäsentä olivat jo kertaalleen lakossa  tämän viikon keskiviikkona 3.10.

Liiton työtaistelusivustolle pääset tästä. Seuraa liiton verkkosivuja ja sosiaalisen median kanavia pysyäksesi ajan tasalla järjestöllisistä toimista.