Osastomme

Linkkejä

OHJE Jäsensivuille kirjautumiseen

Uusille jäsenille käyttäjätunnus osaston jäsensivuille on antamasi sähköpostiosoite, salasana on jäsennumerosi.
Helmikuu 2023 alkaen sivuille liitetyt jäsenet, salasana on etunimesi kolme ensimmäistä kirjainta + jäsennumerosi esim abc1234567 (koska nyt vaaditaan vähintään 10 merkkiä)
Salasanan ja yhteystietojasi voit ja tulee muuttaa kirjauduttuasi sivun oikeasta yläreunasta kohdasta jäsentietoni.

Ammattiosaston tarkoitus on koota järjestämis- ja sopimusalojensa palkansaajat ja opiskelijat yhteen edunvalvontajärjestöksi. Jäsenistön yhteistoiminnan avulla ammattiosasto parantaa ja puolustaa työ- ja palkkaehtoja, taloudellisia, sosiaalisia ja oikeudellisia etuja sekä toimii palkansaajien yhteiskunnallisen aseman, oikeudenmukaisuuden ja tasa-arvon edistämiseksi. Ammattiosasto on Teollisuusliitto ry:n jäsen.